O-løp på Indreiten 15.08
Postet av Halsa IL den 22. aug 2019
15.08 arrangerte Halsa IL o-løp med start oppe på Indreitshøgda. Fint vær og godt forhold i skogen. Svein Stolsmo hadde lagt krevende løyper, der en av postene hadde valgt feil stein på kartet :)

6 stk sprang langløypa, og Jørulf Vullum vant klart, med Gudmund Lervik og Olav Rønning på de neste plassene.Fullstendige resultater kommer under fanen orientering.
Neste løp, torsdag 22.08 arrangeres på Gokart-banen på Glåmsmyra.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Halsa IL
Gubbetrim på Halsa stadion
05.06.2026
Fellestur til Hjelmen
31.05.2026
Fellestur til Hjelmen
31.05.2026
Oppdatert spilleplan Halsa Cup 2026
29.05.2026
Halsa Cup 2026 - Info og spilleplan
26.05.2026